F.A.Q.
Frequently Asked Questions
De antwoorden op onze veelgestelde vragen zijn op deze pagina te vinden. Kun je het antwoord wat je zoekt niet vinden? Neem dan contact met ons op via het contactformulier door te klikken op de onderstaande button. We doen ons best uw mail binnen één werkdag te beantwoorden.
Algemene vragen
De bezorger van DHL levert de bestelling af op het afleveradres. In veel gevallen kan de bestelling door de brievenbus. Mocht het pakket toch niet door de brievenbus passen en mocht u niet aanwezig zijn tijdens de eerste bezorgpoging, dan wordt de bestelling bij de buren afgeleverd.
Momenteel hanteren wij levertijden van 1 tot 3 werkdagen. Wegens de huidige corona-maatregelen kan het zijn dat de levertijd in sommige gevallen wat afwijkt. Neem bij twijfel contact met ons op.
Wanneer u een bestelling plaatst in onze webshop, krijgt u direct een bevestiging per mail. Het kan echter wel tot 2 uur duren vooraleer de bevestiging goed is doorgekomen. Heeft u na 2 uur nog steeds niets ontvangen? Controleer dan eerst ook uw spamfolder. Soms komen e-mails daar onbedoeld in terecht. Wanneer u ook daar niets vindt, raden we u aan om contact op te nemen met onze klantenservice. U kunt contact opnemen door hier te klikken.
Indien u niet tevreden bent met uw aankoop of u wilt het om een andere reden retourneren, dan kunt u dat op de volgende wijze kenbaar maken. U gaat naar de pagina VRAAG STELLEN en kunt hier aangeven dat u het product wilt retourneren. U ontvangt dan een mail met alle informatie die nodig is om uw product te retourneren. Retourneren is mogelijk binnen 14 dagen na ontvangst.
Dit is helaas niet mogelijk. Wij zijn uitsluitend een webshop en hebben geen bezoekersadres.
Om te betalen op www.stitchico.nl kunt u gebruik maken van iDeal en Bancontact. Met iDeal en Bancontact kunt u online betalen via de vertrouwde online betaalomgeving van uw eigen bank.
Wij zijn uitsluitend een webshop en hebben tot op heden geen bezoekersadres, showroom of fysieke winkels.